روحانی: امسال ۳۰۷ پروژه توسط  وزارت نیرو در کشور افتتاح شد

12:09 - 26 اسفند 1399
کد خبر: ۷۱۰۵۶۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس جمهور با اشاره به اینکه کار عظیمی با افتتاح طرح های عمرانی در کشور شده است، گفت: امسال ۳۰۷ طرح و پروژه توسط  وزارت نیرو با رقم ۸۱ هزار میلیارد تومان افتتاح شده است. برخی افتتاح‌های امسال جهشی بزرگ در تاریخ ایران بود.
-حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ظهر امروز در مراسم بهره برداری از ۶ طرح ملی وزارت نیرو اظهارداشت: در سال بسیار سختی که با کرونا و جنگ اقتصادی روبرو بودیم توانستیم جهش تولید را عملی کنیم.  

وی با اشاره به پویش جهش تولید و چهل و پنجمین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران و بهره برداری از طرح‌های وزارت نیرو افزود:  افتتاح این طرح ها موجب خشنودی همه مردم بوده است و خود مقام معظم رهبری هم تشکر کتبی و شفاهی از این طرح‌ها داشته است. از وزیر نیرو، مهندسان، طراحان و مجریان  این طرح‌هاتشکر می‌کنم. 
 
روحانی با اشاره به اینکه کار عظیمی با افتتاح طرح های عمرانی در کشور شده است، گفت: امسال ۳۰۷ طرح و پروژه توسط  وزارت نیرو با رقم ۸۱ هزار میلیارد تومان افتتاح شده است. برخی افتتاح‌های امسال جهشی بزرگ در تاریخ ایران بود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امسال، سال سختی بود و مردم برای کسب و کار،  آموزش، سفر و معیشت با دشواری‌هایی روبرو بودند. عمل تروریستی که آمریکا در این سه سال ادامه داده است، هنوز هم ادامه دارد؛ آنها با جنگ اقتصادی و تحریم‌ها بسیاری از فعالیت‌ها و صادرات ما را دچار مشکل کردند چنانچه  برای خرید واکسن هم دچار مشکل شدیم. آمریکا ظلم بزرگی به ایران کرده است. 

وی گفت: دولت فعلی آمریکا هم که مدعی است دولت قبلی راه را به اشتباه رفته ۲ ماه گذشته و ما حرکتی از آنها ندیدیم. در مقام عمل باید کاری کنند، اقدامی که می کنند؛ تنها به نفع ایران نیست بلکه به نفع خودشان، مردم منطقه و تعهدات در جهان است، امیدوارم در مسیر عقلانیت و قانون قدم بردارند.   
 

در حال تکمیل است/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *